27 decembrie 2009

Tetrahidrocannabinol

lumea ar spune ca sunt matinal, insa eu va spun ca n'am dormit deloc aseara. deci pentru mine azi e tot ieri iar dimineatza e tot aseara, duminica e de fapt sambata, iar in momentul asta cel mai important e sa nu iau pe paranoia.

uite ce ciudata e viata, cand cu hard'ul prajit te indrepti cand catre minus, cand catre plus infinit.
prin cluj, camera de camin, lucrurile niciodata nu sunt nomotone. atat ca nu poti sa vezi si sa auzi in acelasi timp.
actor principal in filmul tau, se trag duble dupa duble pana cand iti intra in cap ca nimeni nu e pe aici si afara nu e soare.
stam in grup, ne formatam hardul si atunci se duc pe apa sambetei placa video si cea audio. acum ne numaram, ca parca eram mai multi, dar e greu sa numeri cand toti apar si dispar din doua in doua secunde. dintro data toti suntem cardiologi si dam explicatii inedite ptr un preinfarct care nu se mai concretizeaza..........................
,......................
gata, tot ce e rau a trecut, si acum fiecare e cu propiul film. festivalul de la Cannes se deruleaza in camera mea, iar camera mea e peste tot in lume.
acum am plecat, evitand orice logan, ne indreptam incet incet catre ceva concret. deja mergem de 2 ore, si nu am terminat de coborat scarile.
ajunsi jos intrun final, nu mai stim de ce am iesit afara..o bere si ciocolata..zambetul pe buze, si plutim printre luminite,de parca zi de zi e Craciunul.
acum" ajuns pe aripile gandului, imi caut cheile prin vaile encefalului, ajung sa ma gandesc la culoarea primordiala a universului sau a unui capat al lui"........suna tare si e tare cand te gandesti la asa ceva!

pace voua!

Niciun comentariu:

Powered By Blogger