12 decembrie 2009

anonimi aici, anonimi peste tot , anonimi ptr mine

salut, numele meu e johnny, am 23, si sunt un gushter.

spun asta ca sa stii cine sunt. cu toate astea, nici acum nu poti sti cine sunt. poate ai baut o data o bere cu mine,poate am mancat impreuna , poate m'ai vazut pe strada, poate te gandesti ca ma cunosti ca esti mai bun, ca poti mai mult ca.....stii ceva:treaba ta, pace vere!
nu concurez cu tine, si nu sunt aici sa te intretin, ca nu am nimic la vrajeala asta , decat respectul si bunul simt al unor oameni ce merita..
am stabilit ca nu ma cunosti, dar trebuie sa iti spun ca eu stiu cine esti.
esti copilul ala care mereu s'a crezut mai bun decat restul doar ptr ca "tati" a avut grija sa te indoapte cu prostii in cap, prostii ce acum crezi ca tu le gandesti.
esti tanarul care statea pe langa gushteri, care a mai baut o bere cu noi, dar care niciodata nu a avut spirit sa duca lucrurile mai departe decat iti era permis.
esti ala care priveste cu superioritate ce face un gushter, insa astepti sa te intretina, ca ai o viata plicticoasa.
esti un om de birou, monoton, care citeste blogul asta din scaunul de birou, rade, daca e ceva de ras, dar nu intelege nimic din esenta sa.

esenta mea sta in cineva, in a fi respectat de cineva, a fi apreciat de cineva.diferenta dintre CINEVA si anonimi, e ca cineva'ul ala conteaza mereu, oriunde si oricand. anonimii, de multe ori nu ii vad si oricum dispar atat de repede ca ma plistisesc sa ii numar.
e pacat insa sa vezi oameni care devin anonimi, e pacat sa dispara oamenii din jurul tau.mai trag un fum, ca stii ca un joint la timpul lui te intretine, beau o gura de Cola, si ma linistesc zicandu'mi : anonimi aici, anonimi peste tot, anonimi pentru mine........................................................pace voua!
respect ptr cei ce au ramas de respectat!

2 comentarii:

Dan Radu spunea...

daca ai chef de ceva haios, educativ, inedit, iti recomand cu caldura site-ul meu:
moviespot.ro. Astept parerea ta aici sau pe adresa mea de mail... ;)

Fant0m3tt3 spunea...

Bv johnny...asa fiule:))...sunt mandru ca esti gushter...si cand plang io rad ooaaaiiiii,si cand plang io rad iieeaiiiii...si cand plang io rad nu-i stres, de viata mea ma bucur ca sunt bucuros prea des...de 14 ori ura pentru cei ce se stiu...

Powered By Blogger