13 decembrie 2009

Daca nu stii in ce port vrei sa ajungi, nici un vant nu este favorabil

e plictiseala. zi sau seara, e plictiseala....

trebuie sa fii atent la ce ai acum, ca maine nu mai e si apoi o sa te intrebi daca nu facea parte din esenta ta.cineva mi'a zis sa trec peste, i'am raspuns sa nu mai respire ca asta e echivalentul.
asta e viata. faci scoala, iti gasesti de lucru, iti place la lucru, ai multe de facut, din ce in ce mai putin timp, iti gasesti pe cineva, crezi ca iti place, te casatoresti faci, 2 copii, te muti la casa, lucrezi in continuare, iesi la pensie si mori. si aparent esti multumit, aparent iti spui ca nu ai niciun regret, aparent nu te gandesti la un moment in care stii ca s'a rupt ceva in tine, in care ai pierdut ceva atat de important, incat te'a lasat asa de gol, ca nici nu iti dai seama.ti'ai pierdut directia.
nici fericit nici posomorat, probabil asta e starea ce te desscrie, insa iti poti aminti de niste momente aparte, unice, in care te simteai complet.apoi ceva s'a rupt.ai crezut ca nu ala e portul in care tu vrei sa ajungi, ai crezut ca poate portul ala nu e potrivit ptr tine, si ai decis sa pleci, sa cauti altceva, sa uiti..si sunt sanse foarte mari sa functioneze.
insa seara cand subconstientul tau isi face de cap prin vaile encefalului, iti trece fulgerator un gand: unde ma indrept, oare in ce port vreau sa ajung cu adevarat, si atunci ceva din nou se rupe. refuzi sa regreti ca ai plecat din portul in care iti gaseai linistea, iti spui ca asa sunt vanturile, ca altfel nu avea cum sa fie.

tine minte un lucru: daca stii in ce port vrei sa ajungi, chiar si cu vanturi neprielnice poti ajunge acolo, caci nu inseamna decat un efort in plus spre a te duce unde iti este locul, ceea ce niciodata nu e prea mult.
acum toate panzele sus acolo unde vantul le bate, nu e cea mai buna optiune, ca uneori poti naufragia fara sa iti dai seama, sau sa crezi ca e ok unde ai ajuns, desi poate preferai alt loc..

e complicat, si pare aiurea dar cam asa stau toate..
si pe bune acum tine minte:
daca stii in ce port vrei sa ajungi, chiar si cu vanturi neprielnice poti ajunge acolo

criticii mei , vor spune ca iar nu inteleg tema acestui blog, ca scriu scarbosenii, insa eu imi caut vantul care sa ma duca in portul de care stiu ca tine linistea mea. eu mi'am gasit portul, stiu totul despre el si e mai mult decat am nevoie, mai mult decat mi'as putea imagina vreodata.

daca stii in ce port vrei sa ajungi, chiar si cu vanturi neprielnice poti ajunge acolo

2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari Johny! Ma bucur ca ai inceput da scrii, si sa stii ca scrii frumos , ma bucur sa vad ca voi ,studentii, gushterii in sacou stiti sa scrieti si altceva in afara de "circ". Ma bucur ca n-ai lasat blogul sa moara ca e blogul vostru de suflet. Apropo... ailalti gushteri ce fac, le-au secat subiectele sau sunt "ocupati cu scoala" ? Si pe critici...sa nu-i bagi in seama ! Eu iti doresc sa-ti gasesti vantul care sa te duca in portul tau !

Fant0m3tt3 spunea...

Fiecare din noi ne nastem cu o viatza frumoasa insa alegerile pe care le facem si deciziile pe care le luam nestiind ce se va intampla cu exactitate ne transforma viatza frumoasa intr-o viatza mai putin frumoasa sau pentu altii o viata de kkt...de 14 ori ura pentru cei ce se stiu...

Powered By Blogger