21 decembrie 2009

Hello!

E vremea cea mare a sosit, in sfarsit dupa multe spirtari si turnee de circ prin lumea intreaga, gushterii mari m-au luat la sanul lor( nu e asa de mare sanul lor, poate de erau fete :) ).Bucuria a fost de nedescris, mare cat inima mea si a celor prezenti la ritualul de confirmare in randul gushterimii.Am dus multe cantonamente si multe antrenamente si am rezistat ( zic io ) cu brio.Sunt in aceasta familie de multi ani practic pe Fantomette si pe Nelu Omul Briceag ii cunosc de la inceputuri, adica de vre-o 5 ani jumate, au urmat Catarama, Jonny, Teliuk,Jak( cu k nu cu C),Deezy i-am cunoscut in urmatorul an.Gushteri in primul rand, prieteni devotati si adevarati, la bine, la rau am trait unul pentru altul si ne-am ajutat.Am facut circ si o sa mai facem, ca noi numai asta stim sa facem.Acum in pragul Sfintelor Sarbatori de Craciun va doresc la toti multa sanatate, fericire, noroc si tot binele din lume!!! Urez poporului roman numai bine, sa fie mai bun, sa fie mai unit si plin de viata, asa cum suntem noi, Gushteri in sacou!!!
Va pup si va iubesc!!!

Un comentariu:

johnny spunea...

ne bucuram ca avem privilegiul de a aduce gushteri de marca intre noi.........traiasca petu' de skol, traiasca republica, traiasca curvele!!

Powered By Blogger