8 decembrie 2009

pregateste'ti saltul...

dar eu mai am , macar un gand bun pentru tine mai am, un gand bun, mereu pentru tine am....

in viata toate trec mai repede decat trec, insa desi trecute , raman mereu prinse in poze multe, in zambete pe fete, in vorbe ce le spui la batranete..
daca ai un pic de noroc, altfel stau lucrurile..unu' isi dorea sa aiba toate fetele din lume, s'a insurat la 20 de ani, altu' s'a visat inginer si acum lucra agent de salubritate publica(gunoier), unu' trece peste toate si il vezi zambind noapte de noapte , altu face bani din ce ii vinde lu' ala de zambeste noapte de noapte..
si atunci iti spui, ca nu a fost sa fie , nu e anu' tau, nu esti cel mai norocos din lume.. dar gushterul din tine iti striga, pregateste'ti saltul si deschide'ti aripile sa nu cazi.

deschide zilnic berea cu gandul la cei ce au zambetul pe fete cand isi amintesc de tine..nu te gandi ca esti singur, chiar fiind departe de casa..acasa inseamna sufletul tau, iar in sufletul tau suntem noi, deci cu noi in suflet esti mereu acasa..
toate vin fara sa te anunte anticipat, asa ca deschide ochii, la ce ai acum, la ce ai pierdut, si unde te indrepti.....tu tie sa iti spui ce e bine si ce nu!
deschide ochii, mergi catre lucru, si gandeste'te ca e prea devreme sa fie prea tarziu...inca suntem aici cu bartele deschise si vom fi mereu...
semper fidelis.................

dar eu mai am , macar un gand bun pentru tine mai am, un gand bun, mereu pentru tine am....
cu un pic de noroc......

Niciun comentariu:

Powered By Blogger