5 august 2008

Merita

Pentru toti cititorii acestui blog si in special pentru fanii sau fanele lui Jonny m-am gandit sa scriu un articol cu dedicatie, merita! A fost coleg cu mine de liceu...da, eu ma pot lauda cu asta :p...Daca stau sa ma gandesc bine nu prea ne-am inteles noi asa la inceput, dar cu timpul am devenit chiar prieteni buni, asta pentru ca fiecare dintre noi a reusit sa treaca dincolo de pragul aparentelor. Eu il vedeam un pic infatuat si el zicea acelasi lucru despre mine, desi acum nu mai vrea sa recunoasca...Am trecut peste...el era tare la filosofie si istorie, tocmai unde eram eu praf...si in caz ca nu stiati mergea la olimpiade...destept baiat Jonny. Ia sa ma gandesc eu...:-?, a...uneori roseste, asta cand e in centrul atentiei(poti sa negi cat vrei, dar asa e sau cel putin asa era, poate te-ai schimbat). El statea pe randul de la geam, a doua banca, iar cand era singur, ma furisam langa el, stiind ca vor urma acele discutii “filosofice” despre “orice” care imi faceau atata placere, si cred ca si lui. Cu calitati si defecte, ca fiecare dintre noi, Jonny e chiar un baiat bun...

2 comentarii:

johnny spunea...

un blog despre mine cand lumea are atatea de oferit.....ma cuprind emotziile..si nu cred ca e de la insolatzia de ieri caldura care imi loveste fatza...trebuie sa arate johnny ca merita o postare ca aceasta.,.,,pana atunic nu pot decat sa fiu recunoscator increderii care mi se ofera.si sa multzumescx gushterilor si gushteritzelor..de 3 ori ura ptr gushteri si gushteritze

Anonim spunea...

reclama :)

Powered By Blogger