2 februarie 2010

rabdarea e o virtute

eram intrun pub din irlanda acum cateva saptamani, undeva pe la ora 14 si imi comandam si eu un Guinness ca tot omu' ajuns in irlanda! la un moment dat barmanul imi pune halba de bere pe tejghea si imi bolboroseste ceva in irlandeza care doar ei o pot intelege. zic merci, si iau paharul de pe bar, grabit sa sting o sete ce ma apasa de numa'. imediat, barmanul ma striga si imi spune sa ii las paharul! abia apoi intelesesem: berea se pune in doua ture;cand a pus'o pe bar , barmanul mi'a spus sa astept o secunda sa se aseze, si apoi va umple paharul! langa mine un mosulet, imi sopteste razand: " rabdarea e o virtute!"
oare e o virtute rabdarea? niciodata nu m'am gandit la asta cand turnam, in mai putin de un minut, o halba de bere la orangina! dar mosuletul ala mi'a deschis o noua usa. usa rabdarii!
acum calm ca dalai lama, astept sa se umple paharul si cana, si chiar cada, fara sa ma simt stresat de nimic.

iau fiecare zi p rand, caci daca le iei la rand nu ai cum sa gresesti ordinea lor.merg intodeauna inainte, pentru ca daca ce a fost inapoi nu m'a oprit din drum, inseamna ca nu a meritat! rad cand aud cliseul lasilor" asta e" ,convins ca o sa o fac sa fie altcumva, cum vreau eu, cum vrei tu, dar nu cum se vrea de la sine!

acum trimit un gand bun catre tine, cel ce inca stie ce inseamna respect, legaturi cimentate de timp si intamplari trecute prin filtrul ratiunii amandurora, si ma gandesc ca nu e momentul sa fiu erou de stiri de la ora 5!

merci ptr tot! acum chiar ca incep sa stiu ce inseamna sa ai si ce inseamna sa dai macar cat primesti!
nu uita, mereu sunt aici ptr unii, pentru ca rabdarea e o virtute!

Un comentariu:

Anonim spunea...

One of your best! I bow before you, Sensei, really inspiring ;)

Powered By Blogger