10 februarie 2010

Raiul meu e aici, Iadul meu e aici

ma trezesc dimineatza intrun aer inchis;iar am dormit cu geamul inchis, iar caloriferele fac atmosfera mai incinsa decat cusca lui Cerber.afara e innourat si incerc sa imi gasesc motivatia sa ma dau jos din pat! multe peturi in jur, si constiinta pulseaza mesaje de responsabilizare ca tre sa ma duc la scoala, sa ajung la lucru, sa fac curat dupa circul de aseara!
incepe iadul si preconizez o zi in care muncile lui hercule imi vor face sa pulseze venele...
......iesit din camera dau de unii cacanari, de niste fete cu servicii aprobate de OPC, datorii mai mari ca ale Romaniei la FMI...iadul testeaza suflete!
din tot acest mediu zgomotos, iese un mesaj de un prieten bucuros ca se insoara, un telefon de la un amic cu un job nou, un gushter care te suna doar sa vada daca mai respiri aer polut, si parca toate Campiile Elizee...norii s'u imprastiat, soarele apare timid, iar la solas gushterii o pun de un spritz! raiul contureaza bucuria momentului in mintea mea, iar iadul de dimineatza e prea departe acum..
seara uit sa fiu constient cu mine, nici macar nu mai vb cu mine, dar imi fac timp sa socializez in multime..raiul se amesteca cu iadul, iadul e rai, in timp ce raiul devine Iad....totul depinde de ce pot eu sa imi doresc si de ce aleg sa fac cand frontierele ma constrang sa aleg.
asta e , nu poate fi totul roz.pot sa aleg sa caut raiul langa cine aleg eu, si sa lupt sa transform iadul in raiul cel mai frumos...
pace voua!


Niciun comentariu:

Powered By Blogger