3 februarie 2010

final solution

ati remarcat cum intotdeauna, indiferent de problema, avem o rezolvare? ati remarcat cum mereu indiferent de situatie, oricat de complicata ar fi ea mereu avem ceva de spus?ati remarcat ca de fiecare data cand ceva nu iese cum ne doream si credem ca nu se mai poate face nimic avem mereu consolarea suprema?
ati remarcat ca orice ar fi, am spune, sau am face, intodeauna ajungem sa spunem "ASTA E!!!!"
asta e mah! "nu tine de mine, nu puteam face mai mult, am facut tot ce era de facut, nu se poate altfel, nu moare nimeni, nu ma tare intereseaza acum" toate aceste fiind surprinse in esenta celei mai tari expresii din univers " asta e"....
daca asta e, inseamna ca nu o poti schimba! daca nu o poti schimba inseamna ca tre sa te impaci cu ea! daca te impaci cu ea, inseamna ca poti trai cu ea. de aici reiese ca asta e, tre sa mergem mai departe!
odata am auzit," asta e nu moare nimeni" , si nu am inteles nimic atunci! acum am ochii deschisi de puterea resemnarii prin "asta e"
final solution e "asta e" deci resemnare.....ptr lasi e solutia suprema!unul care va avea curaj, nu va spune niciodata " asta e"!
nu e asta, e cum vreau eu sa fie, sau cum incerc eu sa fac sa fie!

pace voua gushteri,

Niciun comentariu:

Powered By Blogger