23 ianuarie 2010

umbre

serile lasa doar umbra unei luni prea sterse sa imi lumineze calea! ma indrept nesigur catre camin prin hasdeu stresat de caini, masini ce trec in viteza si gropi in asfalt.
"acum e momentul, acum aici in momentul asta"!! de cate ori nu auzi asta zilnic?!?si toata agitatia asta pentru ceva ce nici nu tare conteaza.nu e rau ca nu conteaza e rau ca nu stiu exact pentru ce ma agit! am facut un scop din a ne agita , nu ne agitam in scopul de a obtine ceva!
"wasn't ment to be" suna la fel de naspa ca ceea ce auzi dupa o seara in Solas:" aveti in total 340 de lei!platiti si sticlele sparte?"...de parca dupa ce investesti atat in tine te mai uiti la detalii?!?!
e fain ca in capul meu nu sunt decat umbre! o fi d ela vin sau bere, dar umbrele astea danseaza intre ele, intro maniera ce imi ameteste fiecare neuron.
aveam o ideea cand am inceput asta............acum am pierdut'o. vad umbre, o luna palida prea slaba sa imi lumineze calea!
ma ridic , ma uit in jur, si incep sa caut ceva care sa imi lumineze calea...

just shine on my way, sunshine!
pace voua!

Niciun comentariu:

Powered By Blogger