20 ianuarie 2010

zile din sesiune

dupa cum stiti cel important moment din semenstru pentru un stident e sesiunea, sau cel putin asa ar trebuie sa fie. binenteles mai exista si acea categorie de studenti pentru care cel mai impoartant moment dintrun semenstru este sesiunea de restante.
lumea ar crede ca gushterii nu pun pret pe sesiune, insa se insala amar. de aceea am ales sa va prezint o zi de sesiune din viata unui gushter. voi folosi persoana 1 singular, dar vorbesc ptr gusteri. daca acestia nu snut deacord cu mine, sa isi expuna punctul de vedere.
ma trezesc dimineata, cu ochii rosii de la invatatul de aseara, pana in zori de zi..la ora 11 dimineata sunt in picioare si nici nu ma pun sa mananc pana nu termin cartea ramasa de aseara. e putin cam rasuflata ea, insa dorinta mea de cunoasterea sau mai bine zis, arsita dupa cunoastere, imi da un avant ce face sa termin cartea intro clipita.
apoi merg sa mananc, si imediat dupa asta dau o tura prin camin, sa vad cum stau restul cu invatatul, daca au ceva cursuri ce imi trebuiesc, sau daca trebuie sa facem vreun xerox ceva...dupa ce am facut aprovizionarea cu carti, xeroxuri, mergem in grup in sala de lectura, unde sunetul dulce al cunoasterii ne imbie lectura..
dupa cateva ore de lectura, ramanem fara cursuri din nou, dar cheful de lecturat persista, ceea ce ne determina sa plecam la biblioteca unde stam pana se inchide citind intruna intruna intruna...
intrun final ajungem acasa, fiecare in patul lui..pus la somn imi las o parte din cartea ce nu am apucat sa o termin, langa pat, pentru o scurta lectura maine dimineatza...si uite asa trec zilele in banalitatea sesiunii.

precizare: carte si cursuri inseamna bere; sala de lectura e camera unuia dintre gushteri; sunetul dulce al cunoasterii e vreo balada populara;a lectura inseamna a bea; biblioteca este numit etajul 2 din stuff, de pe babes, chiar in zona hasdeu( imi dau o bere ca el fac reclama) si e deschis non-stop.

citeste acum din nou, cu noile intelesuri in cap, si vezi cum e o zi banala de sesiune.

nu uita, fiecare e ceea ce vrea sa fie! wanna make a memory??

pace voua, si o sesiune fara restante!!

Niciun comentariu:

Powered By Blogger