31 ianuarie 2009

super-gushter

apar cand nici nu te asteptzi si vin sa va salvez..
...cu chilotzii trasi peste pantaloni, fatza de perna pe cap si un tricou rosu rupt, imi fac intrarea cand esti in dificultate..exact sunt supereroul rau!!
alerg pe strazi cu viteza melcului, grabit sa itzi sar in ajutor cand nu ai 10 bani sa iei tigari de la non-stop, aduc bonuri de masa cand aflat la tovani, nu mai ai bani de skol si cand adormi pe terasa la solas, sunt acolo sa te trezesc.
cu masina super in stadiul de proiect pe un servetzel de cantina, costumul, direct creat de ala, armani, si cu puterile puse in slujba binelui, suppereroul tau e mereu acolo cand ai probleme ......la matematica.
mno.?!? care e problema...?!?!!?! vrei sa fac din seara zi, sa trasform apa in vin? e super-adica supererou..cu un cv demn de invidiat, declar ca am puterea de a te face sa razi cand nici nu stii de ce esti suparat, pot sa ma simt bine cand imi este rau si ma doare capu, si mai ales, pot sta in cap , daca imi urc lumea in cap...uneori pot merge pe tavan , atunci cand mai calc pe bec,..

acum liniste.....sssssssss!!!!totzi care atzi fumat iarba ridicatzi mana.....multzumim, acum va anunt ca sunt turnator si ca a fost o simulare...
ma duc si eu sa imi caut un supererou, sper sa fie mai bine imbracat ca superman, ca daca il vad in rosu innebunesc...si fara lilieci la cap...sa gasesc un super-gushter!!!! asta e eroul principal..si U esti pentru mine...

Niciun comentariu:

Powered By Blogger