10 ianuarie 2009

ce e nou?

hai sa vedem cine s'a schimbat.,.,.,daaaa ce'ai?!?!?!?
foaie verde, foi de iarba daca nu bei stai si rabda....
intrun moment am crezut ca pot sa zbor.....eram beat si de fapt nu zburam, ma impiedicasem si cadeam intro gropa din hasdeu...acum nu stiu daca eram eu sa un altu in pozitzia asta dar stiu sigur ca mai mereu suntem pusi in situatzia de a ne lovi de realitate...realitatea e un zid,pus sa dai ca idiotul pumni in el ca sa nu se intample nimic.......umplu...golesc paharul..teleuc stie ce spun....intins inchid ochii si cred ca daca spargi pahare spargi ghinioane,daca fumezi ramai impotent si daca crezi in ceva mai mult decat in u esti naiv....
e un nou an, noi suntem cam aceeasi in jurul tau si te uitzi la noi, noi la voi,nimic nou....decat felul in care acum te uitzi la mine.....ma simt ciudat sau te uitzi u ciudat ...tzin sa transmit un an nou mai reusit gushterilor mei,plin de circ, pace si virtute, delasare de la norme si piedici precum si numai ceea ce au nevoie....eu asta vreau...ceea ce imi este necesar si suficient.
..acest articol este o inregistrare de aseara....
dar nu uita ca nu se invarte viatza cu u, nu lucrurile sunt d'a-p***, caci fiecare are cat trage sa aiba ..,potzi sa ai parte de tot ce itzi doresti, dac stii sa ceri...nu te astepta ca chelneritza aia sa stie ce vrei u sa ceri daca nu deschizi gura si ceri....
cere si tzi se va da.....
pace gushteri...plec ca daca mai stau se inchide la non-stop.......

Niciun comentariu:

Powered By Blogger