7 noiembrie 2008

ptr cei ce se stiu :URA

da'mi un alfabet in taste si un monitor pe masa..................

avem un an de viatza si asta ne face mandri.,.,ptr cei care nu stiu ieri in marea zi de JOI 6 NOIEMBRIE 2008, gushsterii au atins pragul de 1 an..
e esentzial astfel sa aducem un mic omagiu celor ce au fost alaturi de noi..
la capitolul multzumiri:
avem in stanga jos pe pagina de blog o lista cu partenerii nostrii care ne'au fost alaturi..intratzi pe adresele lor sa vedetzi cine sunt caci eu sa vb despre ei as umple foia...
multzumim cititorilor nostri, mereu gata sa critice, sa comenteze sau sa voteze ceea ce noi trimitem in caractere latine catre ei...se vede clar:...a fi gushter e lucru serios!
sa nu uitam de caminul 16 , locul unde ne'am nascut, si lu' nenea tovani, ca dadea pe bonuri de sange bere si tzigari...
aducem aminte de gushterii care au tzinut in spate spiritul de gushter , au fost mereu in fatza ptr cei ce aveau ochi sa vada prin geamuri murdare..ei sunt cei ce nu vedeau in circ si voie buna un semn de imaturitate, nu se simtzeau complexatzi in fatza unor priviri suspecte...a scrie ceva despre acestia imi cere un giga de spatziu in word..
vorbind despre o generatzie noua care inca crede in faptul ca trebuie sa traim acum ceea ce trebuie trait ptr ca toate se fac la timpul lor, si acum se stie ca e timpul gushterilor.claaaarrr
am evitat un an sa stam la granitza dintre scarba si javre reale, am fugit de greutatea confuziilor si parerilor de rau(dar am dat peste portari rauvoitori); perfuzii de zambete trimise in cuvinte si fapte au insufletzit pe cei ce aveau nevoie..medicamente care se luat doar cu skol si muzica de circ, am demonstrat ca pun pe picioare e oricine indiferent de simptomele de boala prezentate.
acum am ajuns la scopul adevarat al articolului acesta:LA MULTZI ANI GUSHTERII MEI!!!
sa fitzi sanatosi, sa putetzi dona sange ptr bonurile pe care scrie skol
sa avetzi cazare, nu frigidere goale,pace cand dormitzi..nu muncitori care sa dea gauri in peretzi sau masini de gunoi care sa te scoale si din mortzi.
somn usor,vanatzi salile de curs ca acolo e cald si bine, liniste si pace si daca sunt mari putetzi dormi linistitzi
meretzi la servici(ile secrete)ca sa avetzi de unde strica bani...
trezitzi'va devreme, ca sa avetzi o zi lunga cu potentzial de circ in fatza.zambitzi si purtatzi ochelari de soare sa ascundetzi...
in ultimul rand nu uitzatzi de JOI, DE circ, de GUSHTER AWARDS, de VOI....

sa avetzi pace si la multzi ani gushteri de pretitundeni....!
vivat vivat vivat

Niciun comentariu:

Powered By Blogger