3 noiembrie 2008

multe au fost, multe s*au dus ,multe au mai ramas de spus

daca ma gandesc bine fata de acum trei doi ani, multe lucruri s*au schimbat, multe au ramas la fel si si mai multe sunt pe cale sa se schimbe.....
am ramas mai putzini decat am fost, dar suntem mai istetzi decat credeau un ii ca vom fi in ritmul nostru peste ceva timp.
multzi au venit sveltzi si mereu in forma,acum sunt mahmuri si mai nedispusi la alt efort decat drumul catre *timi*:D
cu totzii ne*am intalnit in marele templu al gushterilor, dar am ajuns ca nici unu sa nu mai fie acolo(credetzi*ma ca acum chiar nu se mai merita)
multzi cautam ceva, acum ne*am oprit...era langa noi ceea ce aveam nevoie(in frigiderul colegului de la camera alaturata)
multzi cred ca nu mai suntem ,dar noi stim mereu ceea ce este( a fi gushter e lucru mare si mai ales un lucru serios)..mereu ne pomenim si chiar si despre cei de peste mari amintim ca sunt inca intre noi in spirit si cuget( niste dalai lama mai mici)
suntem mici, avem un an , dar stim ca am crescut intrun an cat altzii intro viatza; am facut in acest an atat cat altzii nu au facut in poate intreaga studentzie;am stat si am cunoscut gushteri care nu ii cunosti zilnic si sunt unici in stil(poata sacouri verzi)..
ptr gushterii ce inca stiu cine sunt si pe care inca ii mai amuza jocul cu capace de pe sticla de skol, ptr cei ce inca gasesc un motiv de a zambi cand admina tzipa la u si portarul de urmareste,ptr ceio ce intzeleg ce scriu pe aici din cand in cand.ptr voi totzi :RESPECT!
A TRECUT UN AN ATENTZIE LA URMATORII 10:p

Niciun comentariu:

Powered By Blogger