25 octombrie 2008

... autostrada ..... zar.... vulcan... persuasiv....

Jac(cu k) asta isi bate jog de mine..... imi tot reproseaza ca nu mai scriu pe blog ca m-am retras... dragi mei fani sunt tot aici... ma intorc mai fresh ca oricand.....

stimabilul domn persuasiv jac (cu k) ... k de la persuasiv.... mi-a propus sa scriu un articol despre cele 4 cuvinte din titlu..... puii mei cum saq scriu despre autostrada cum noi nu avem asa ceva in romania?..... om face noi gushterii din flacoane de ceo fi.... skol timisoreana stalinskaya....
Zar??? nu a precizat ce fel de zar???? Zaru de la usa? ..... tranzneasca-l dumnezeo azi si maine de zar ca am ramas blocat intr-o zi...... zar cu numere???.... 6-6 te-am batut ratonule.... sau zăr???? de ala de la lapte.... nooo numa daca are alcool ca altefel nu se merita.....
vulcan|????? astai omu briceag care nu a mai erupt demult...... puii mei.... seismologii spun ca ar fii stins demult tare...... renumitul seism-olog deezy zice ca e terminat...... totusi stelele prevad ca in curand va exploada mai puternic ca niciodata..... te asteptam

si persuasiv.... suntem deja la alt nivel si nu discutam aceste lucruri decat cu membrii academiei romane..... :P

is rupt de somn si maine ma asteapta o zi grea..... ca ca si atuncea cand am spirtat de dracu' m-o luat...... i-am zis la septimiu ca nus beat da el hai si hai.... sa vedeti ce urat se stramba.....ca dracu ca nu degeba ii zicem asa.....

marelui nostru presedinte ii transmitem ca a gresit data..... aniversarea e pe 6 noiembrie.... care ar trebui decretata zii nationala a gushterilor...... asteptam decretul prezidential...... si hopa trebe luata in seama motiunea... ca azi e joi.... de fapt a fost de marti incolo:P

urmeaza la pupitru prof. dr. ing. , inegalabilu, inconfundabilul jac (cu k) si cu Ţ mic :P cuvintele...... : toamnă, coropişniţă, DSP = drujbă cu sunete polifonice, curcubeu


by Cataramă

Jac (cu k) :
" In ziua de azi toata lumea se grabeste, toti imi zic sa fiu scurt si concis... de fapt la 1 metru 80... is cam "fura becuri", concis ce inseamna?... totusi sa vad daca rezolv acest rebus de nerezolvat marti spre joi, numa de vineri spre azi! Totusi azi e ziua unui tovaras al nostru, viitor gushter care nu ne dezamageste niciodata cu Ţ!

Cat despre scurt si concis am uitat sa fiu, poate altadata oricum persuasivul din mine care arunca cu un zar (cred ca o picat pe muchia dintre 7 si 9) in singurul vulcan ce revarsa pe autostrada (Bechtel sau care o fi ea :P de fapt cand va fi?) intr-o toamna aurie de mai si sa vezi faza... lava fierbinte incinge o coropişniţă care tocmai a luat o drujba dinaia cum scrie mai sus polifonica? wtf????(ca sa fiu emo de fapt tru!) si despica curcubeul pe culori si sa vezi faza... era discromata !!! "

2 comentarii:

johnny spunea...

bine ai revenit cata!mereu e bine sa stim ca nu suntem singuri aici..esti ca un vulcan,care e la fel de persuasiv ca un zar aruncat pe autostrada...pace gras!!!

ana G. spunea...

branza varza viezure manz :)

Powered By Blogger