3 iunie 2008

mno... da ai uitat de "a rechinii"

daca tu zici ca "mno" asta e curva ardeleniilor... eu propun sa discutam despre un cuvant aproape inventat de noi, gushterii in sacou... poate exagerez cand zic ca e inventat de noi da nu cred ca exista in dex... si in plus de asta e "polivalent" ca "mno"... daca va intrebatzi dc am scris articolul asta... raspunsul ar fi sa il rechinesc pe bunul meu prieten "jonny"... daca crezi ca votul tau conteaza... iti zic eu ca nu sunt genul care "rechineste" voturi... daca te gandesti la Teleuca iti zic eu ca el e rechin... deci orice face... se numeste a rechinii... daca ma gandesc bene toti suntem rechini... toti rechinim... gandeste-te cand ti s-a terminat hartia igenica, ce ai facut... ai mers sa rechinesti de la cineva... cand nu aveai paine si lenea te rodea, ce faceai?... mancai fara paine?... nu prea cred... raspunsul... ai rechinit paine... si intrebariile ar putea curge neincetat... pacat ca nu curge vinul... in aceasi masura... daca zici ca ai rechinit pe cineva bagi omu in dilema... niciodata nu stie la ce te-ai gandit cand ai afirmat asta... sper sa intelegetzi ca "a rechinii" e cuvantul potrivit mereu... si cand zici mno... m-ai rechinit... sigur nu iesi in castig din afacerea aia... eu va zic doar ca va iubesc... va rechinesc mereu... si ganditzi-va bine la ce spunetzi... la ce vretzi sa spunetzi... la ce ar trebui sa zicetzi... si daca nu gasitzi cuvintele potrivite ... exista cuvinte de genul "mno" "a rechinii"... etc... etc...

PS. - si tacerea e o solutie... decat sa zici 10 prostii... mai bene le asculti de la altii... tacerea nu e o solutie... dar uneori e pacat sa irosesti prostia de care dispui pe oameni ca noi... asa ca mai bene taci, taci si cand vrei sa zici ceva gandeste-te cand te-ai gandit ultima oara si doar atunci sa scrii pe foaie ce ai vrea sa zici... poate nu ramai prost... !!!
- urmeaza catarama si fantomette :P

3 comentarii:

johnny spunea...

MNO.,.,.,..,M-O RECHINIT .,.,!!!

fantomette spunea...

mno ca bine zice johnny...si pe mine m-ai rechinit...daca te uiti mai atent,sub articolul lui johnny este si articolul meu...;D...si da si tu mass ca ai scris:D

Catarama spunea...

poala me.... is multe cuvinte degenul asat... si faza cu "a incorda"
:)) fiti iubiti

Powered By Blogger