12 iunie 2008

Gusher, gushter.... dar pana cand !?

pana joi si pana la jucu..... asa am spune noi gushterii
ce coincidenta azi e chair joi... nu pot sa cred.... nici nu m-am gandit sa scriu intr-o zi de joi...
cica azi aveam planuri mari... cica sa merg la lucru , sa ma trezesc la 5 fara ceva, dar ceva s-a intamplat.... m-am trezit si am zis simplu: "Imi bag piciorul in el lucru!" maxim ma da afara ca e a treia oara cand fac asa :D "are you crazy?" ati intreba voi si eu as zice :"noo its okay!"

dara sa revin la aforismele noastre ca nu despre asta era vorba....
ma tot gandesc pana cand vom fii gushteri? adik azi suntem gushteri, dar maine? vom mai fii gushteri? vom mai face circ?
cum spunea si maesrtul johnny: "si titanii decad"eu as zice ca toti
titanii decad ..... dar nu asta conteaza pt ca noi gushterii nu stunem nici titani nici vedete si nici nu cred ca vom fii... eu personal nu imi doresc sa fiu... ma gandesc simplu daca vom maine fii gushteri..... dar peste 10 ani... ma tot gandesc cu neveste cu copii poate nici nu vom mai tine legatura..... cine stie?? Poate unii se retrag anul asta..... cine stie cat sta fantomette in anglia? cine stie daca jak nu se face profesor de mate la ludus? cine stie daca nelu mai face circ cand o sa ajunga DECAN la facultatea de geografie? Cine stie ce face Johnny dupa facultate? sper sa mai spirtam o bere in Arizona macar o data la luna (Joia) si dupa ce ajungem oameni importanti.... sau ma rog ajungeti ca la mine nui sigur.... poate mor maine.... sau ajung ca patrunjel cine stie? sau plm...... sa nu uitam peste 10 ani ce barbati am fost odata..... ramane de vazut si de beut.... :))



astea fiind spuse va anuntam ca avem adresa de mail si cont de hi5: gushteriinsacou.hi5.com
si adresa de mail gushteriinsacou@yahoo.com asa ca daca vrei sa ne contactezi ai toate posibilitatiile daca crezi ca poti devenii de al nostru ia legatura cu noi

pentru cei care stiu cum e:
- sa ceri o felie de paine si sa primesti sunca de praga, ardei, castraveti si altele (de la gushterii din 207)
- pt cei care stiu cum e sa imparti un flacon de bucegi in 4
- pt cei care stiu cum e sa bei dela 11 dimineata la 2 noaptea
- pt cei care stiu cum e sa lucri pe la festivaluri si pe la promotii (Sprider si sa astepti dupa banii cu luniile)
- pt cei care fura cirese din ograda omului (Nelu si deezy)
- pt cei care stau rechini in caminul 16
- pt cei care stiu la ce ma refer cand zic scoarta, sau marha cu certificat

NUMAI RESPECT!

pentru restul.... da va dracu' ca aveti mastercard

by Catarama

6 comentarii:

Senatoru' spunea...

Ma gusteri io va intreb f sincer.....ce cautati in pd-l?
Sper sa nu va supere intrebarea mea.....da io din cate vad aveti o gandire de stanga. Orice tanar e de stanga.....datzi accept pe hi5 chair daca is din psd ;)

johnny spunea...

mah cata ce sa spun decat ca timpul le va arata pe toate...dar nu cred ca veu mai servi sunca de praga in 2007,abia ne-o cazat aici si la anu poate stam in parc....dar fie ce o fi..o scoatem noi ca asha la un joi sa continuam ritualul ceaiului....ata sa nu tzina joia mai mult de o saptamana

fantomette spunea...

traiasca republik...cata, o sa vezi ca ne intalnim mah si in toamna si la anu si cand om vrea noi...nu depinde de sotiile noastre si nu de pinde de nimeni...daca vrem facem:))...sau daca putem facem..sau..nu am zis bine...facem..asta conteaza...facem:D...da sigur o sa facem?...a zis cineva ca nu facem?...sa il aud ca zice iar...ce nu putem face?...adik noi nu suntem in stare?...facem mah cata mah...facem...de 14 ori ura pentru cei ce se stiu...

fantomette spunea...

no mah cata...dany sunt io fantomette da nushd e ce o aparut asa:D...de 14 ori ura pentru cei ce se stiu...

Jac (cu k) spunea...

mah ce sa zic... eu is pentru alea 14 ura-uri ale lui danny... normal ca o sa bem o bere, si normal ca nu o sa ne interzica nevestele... doar sti vb lui parazitii... "berile nu verile... pe noi nu ne conduc femeile, doar ideeile..", apropo pt senatoru'... cat om trai noi n-o sa fim PSD-isti, da nici cat traiti voi nu mai faceti peste 15% la alegeri in Cluj..."never"... pace Catarama... numai bene !!!

Lush spunea...

Ma, baietii de la Studcard au fost seriosi, nu?

Powered By Blogger