16 iunie 2008

aparentze??

.......ce zi e azi?.,.,,de fapt nu imi spune ca oricum nu conteaza si apoi sigur uit repede...ma uit prin jur...nimic special...e mizerie in camera??nu imi pare...gandacii sunt doar in trecere cred,,,daca raman intra in conflict cu rechinii mei si se lasa cu scandal....pare curat...sau pentru mine "curat" a devenit ceva greu de apreciat?? lasa asta ca oricum ma culc si pot visa ca stau in cel mai palat..
.,.astia din camera cine sunt? parca aratau diferit sau.... de fapt nici nu ii cunosteam? lasa-i si pe ei ca oricum maine poate sunt altzii..tre sa fiu mai atent la cine intra in camera..intro zi va intra admina si s*ar putea sa o dau afara...si apoi ma da ea afara...afara cum e oare....draperiile astea negre nu imi dezvaluie nimic de afara...e zi? ploua ?e rece? e intuneric?,,,de ce sa imi pese oricum nu am de gand sa ies...cine dracu face galagie in spate?? aaaaaa e frigiderul....de ce atrage atentzia asupra sa daca e gol? ce cretin....nici nu am de gand sa ma uit la el,,,o sa il ignor....
......,parca lipseste ceva din camera azi.....dar nu stiu ce era ieri aici deci nu o sa imi bat capul cu ce nu e azi aici...poate reapare....daca nu.,.,.,ramane camera mai goala ceea ce nu e rau...muzica asta suna bine....nu va zic ce esa nu fac reclama...dar e muzica sau iara sforaie un coleg??
....andreea mariiiiiiin!!! iara s-a auzit...un cretin de mai sus o striga cu patos.,.,.,naivul, nu stie oare ca acum e si banica?? si mai multzi acum ii raspund...dupa cum o striga pare ca se stiu bine.,.,nu strigi nimanui pe care nu il cunosti putzin.,.,"dezbraca-te ca vin"...poate sunt apropiatzi...dragutz dar neinteresant..
si se face liniste....e oare prea tarziu sau e portarul cu politzia hasdeului prin zona.....la dracu!!! s-a dus si linistea..idiotul de mai sus se lauda cu ultimul hit gutza intregului campus....si altzii ii raspund...e o manifestare de cum muzica poate sa nu fie muzica...poate is la conservator..ca pare ca au si voce...ha...aici au falsat..hmmmmmmm
.,.,.,.,.asta e tot ce vad in jur....putzin trist .,.,nimic nu ma poate opri din tastat..??astea nici nu exista..de fapt,ma pot opri dar nu vreau..,e lumea mea...astea sunt doar aparentze..asha e.,.,.,trebuie sa o spun mai convins...ma auzitzi!!!!DOAR APARENTZE!!!!!!!!!!si acum imi vine si raspunsul..."taci mah ca tre sa dorm"...."lasa*le asha ca e bine"....
..,..,Doar aparentze ..le vad cum vreau...aaaaaaaa..... uite si sclipirea.,.,e thomas cu ceva mancare .,.,sper ca asta sa nu fie aparentza...daca mai aude cineva ca avem e posibil sa devina...e liniste si nu mai e nimeni aici...gata ..s-a aprins neonul.,.,.,revenim.,,,nu uita de aparentze..de ce aparentze,unde e esentza??...lasa asta...esentza e aparentza..nu cauta nici una....nu le potzi distinge..

2 comentarii:

fantomette spunea...

johnny hai manca ceva:D..sper sa nu ti se para numai ca mananci:D

Anonim spunea...

mi e pare ca doar ti-a citit blogul ...dar oare chiar l-am citit?? :)))

Powered By Blogger