2 decembrie 2011

1 decembrie

 A fost 1 decembrie,ziua nationala a Romaniei,ziua tuturor romanilor.Nu a venit ca altadata dar am tinut sa o sarbatorim cum se cuvine.Am ascultat imnul national,am baut o bere in cinstea Romaniei si a romanilor,am iesit in piata si am facut o hora a unirii,am fost buni cu cei cu care suntem rai de obicei.A fost o zi pe care o asteptam in fiecare an mai cu nerabdare decat Craciunul sau alte sarbatori.A fost ziua noastra,a tuturor romanilor imprastiati prin colturile lumii printre straini in care nu putem avea pic de incredere.A fost ziua in care toti romanii am fost sub acelasi tricolor chiar daca nu cu trupul insa cu gandul si cu sufletul.A fost ziua in care desi suntem singuri simtim ca cineva este alaturi de noi.A fost ziua mea,a romanului plecat de printre romani.A fost ziua in care trebuia sa fiu alaturi de ai mei,alaturi de cei cu care port acelasi neam,acelasi sange.
 A fost 1 decembrie,o zi poate nu de bucurie,o zi de tristete.O zi in care sa ne aducem aminte de cei care ne-au  
dat posibilitatea de a fi liber.A fost ziua in care ne-am simtit cu adevarat liberi.O zi in care am uitat de legi,o zi in care am uitat de cei care ne conduc.A fost singura zi din an cand am simtit ca traiesc,singura zi fara niciun om deasupra mea.
 A fost 1 decembrie.Sa facem din aceasta zi o zi ca oricare alta,sa luptam ca 1 decembrie sa fie in fiecare zi.Sa luptam pentru a fi mandri de ceea ce suntem.Sa luptam pentru libertate si dreptate.
 1 decembire.

Niciun comentariu:

Powered By Blogger