28 mai 2009

trei idei cretine

bate soarele prea tare dimineatza in geam? ochelarii tai de soare nu sunt la moda, deci nu ii portzi? lumea zice ca esti euforic? atunci inseamna ca ai stat prea mult la soare si te'ai saturat. poate tzi'ar prinde bine o plimbare prin intuneric, racoare si ploaie.
las ploaia sa ma ude in gandul ca nu imi va face rau, ci ma va intari, si voi creste mare?? buna expresie, dar daca stai prea mult in ploaie tzi se incretzeste pielea?
ca sa uitzi trebuie sa ai amintiri, ca sa plangi, inainte trebuie sa fi ras, ca sa mori, neaparat trebuie sa traiesti..
caut oameni, dau de animale care vorbesc si zambesc, iar cand dai de ceva ce merita.............atunci tre sa deschizi ochii sa vezi cat merita, de ce merita, si daca va mai merita si maine..
acum sa va spun cele trei idei ale mele ce mi'au venit in cap la ora asta tarzie, in drumul de pe nicaieri spre nimic:
in primul rand, daca gushterii se reunesc si fac o seara magica, cat mai tzine magia?? am invatzat de curand de cele mai multe ori magia e doar in capul tau, nu si a altora...dar tot de curand am invatzat ca merita, 6 luni de chin pana pe varful everestului, ca sa te potzi bucura 1 minut de mandria de a fi pe varful lumii, stiind ca vei muri la intoarcere..ptr mine tot merita
a doua ideea e despre sanatatea mersului pe jos. asha te vindeci de figuri, nervi, depresie, dar din pacate nu si de prostie, desi eu inca incerc:D si sper:P
in final, unde sunt cei ce acum un an umpleau paginile acestui blog, da'o cu var cat vrei, dar timp de scris 2 tampenii despre ziua ta gushtere, se gaseste chiar si cand stai pe buda( ptr cei cu laptop in posesie) va mai astept pe aici, ca poate nu mai stau nici eu mult si apoi o sa regretzi pasii de pe urma..
hai ca ma bag la dus, poate mai imi vin vreo trei idei cretine, poate ma gandesc la tine, sau poate adorm acolo.
intre timp pace voua, si pe gusteri ii astept la o intrunire, cu ocazia cursului meu festiv. cat despre TINE........see you soon!!

Un comentariu:

Sun flower spunea...

in sfarsit ceva nou :) hihi

Powered By Blogger