2 martie 2009

hai sa fugim!

"am spart geamurile prin care ii vedeam stramb pe cei dreptzi", acum e momentul tau sa faci asta, nu crezi?
e zidul de care te izbesti atunci cand ai face ce itzi spune inima, dar ratziunea te impiedica sa crezi in tine..nu e bine si stii asta..e momentul tau asta! fa ceva pentru tine.!
cred ca incepe sa imi placa sa o ard in tunel, fara sa mai caut lumina stiind ca ceea ce vad e un amarat de bec ,nicidecum iesirea...dar poate ca e mai fain in tunel...stai chill, stau in tunel langa u sa am grija sa nu te ratacesti..tu potzi sa negi ceea ce esti, ceea ce vrei, si ceea ce simtzi.
sunt gushteri intre voi care nu se arata, persoane ca refuza sa vada ceea ce simt. asculta insa glasul inimii, asha cum si Ion o facea in carticica aia al carui rezumat l'ai luat de pe net, cand tzi'a trebuit ptr BAC.
.......totul zboara(banii zboara, prietenii falsi zboara, fetele din jur zboara, praful de pe pantlonii tai zboara, unii mai zboara si din baruri si camin), dar nu tot ce zboara se si mananca, asha ca ai grija ce meniu servest....insa nu manca din palma indiferent de ce meniu itzi ofere lumea..
.....lucrurile sunt frumoase si simple, nu imi trebuie pe perete un tapet cu rapirea din serai sa cred ca e ceva fain in jurul meu...alerg pe pista asta si alunec...o fi de la pista, de la mine, ?ma tot intreb?poate vine unu' sa imi zica exact unde e problema.,

......ajuns aici ,dau franu liber gandului.....tu, inchide usha catre mine si ai grija sa nu cumva sa ajung la u..sa nu itzi apar in vise, sa nu mai ai pe buze, si sa nu ma vezi in jur....se poate intampla rar ,dar se va intampla....aha ca daca potzi si crezi ca ai rezistentza..hai sa fugim!

eu fac fatza usor, sunt gushter de cursa lunga...
hai ca am plecat....
pace!

Niciun comentariu:

Powered By Blogger