2 decembrie 2008

scriu din buncar

de fapt sunt in ceva buncar ca stau la un curs si in loc sa fac ce mi se spune stau si scriu pe blog.....stai ca se uita profu'................................................................................
asha,.gata.pai sala asta e in ceva beci la subsol, si e cam frig,dar e fain ca de ne bombardeaza cineva nu se simte aici....
mno in primul rand tre sa va spun..LA MULTZI ANI ROMANI!!!ieri s'a sarbatorit, iar in curand se vor ivi si pozele de la manifestarile la care gushterii au luat parte, asha ca sa fitzi pe faza si pregatitzi ptr ceea ce vrea sa vina, ca daca nu era sa vina nu aveatzi de ce fi pregatitzi , sau daca eratzi pregatitzi trebuie clar sa vina ceva , ca dara nu a'tzi sta pregatitzi asha degeaba...dar fara confuziiile dintre a astepta ceva sau a sta degeaba fara a astepta nimic, statzi pe faza ca de la noi mereu vine cate ceva....
acum uram bun venit acasa marelui thomas.,.,.,ne'ai lipsit aici si ne bucuram ca ai revenit intre noi si ca de acum ne putem reintregi...acum voi da ultimul meu decret prezidentzial, dupa cum urmeaza:

subsemnatul, johnny EL Presidente II, declar prin puterea cu care am fost investit de insusi marele thomas, ca prin natura firesca a lucrurilor, este de datoria mea sa retrocedez ceez ce este de fapt si de drept a celui mai mare dintre noi, cel mai demn ptr a purta acesta titulatura, cel mai cel(sa ma exprim manelistic).
astfel redau catre fantomette dany thomas, titlu de presedinte al tuturor gushterilor, presedinte al Uniunii Gushterilor din Romania, liderul circului si parintele nostru spiritual.
asha imi inchei mandatul meu interimar de presedinte al gushterilor, redevenind johnny.
a fost o onoare gushteri sa fiu interimarul lui thomas.
vivat thomas EL Presidente

emis astazi, 2 decembrie 2008, ora 13.14

Niciun comentariu:

Powered By Blogger