8 decembrie 2008

Un gushter isi pregateste intrarea!!!

"e prima data knd imi scot shi eu fatza hidoasa cu ochii roshii shi apar pe acest blog....am tot vrut sa scriu dar pe knd sa infaptuiesc ce mi-am propus am avut nishte retzineri din anumite cauze.....probabil ajungea catarama de la lucru shi ma imbatam...nu mai stiu unde voiam sa ajung cu aberatzile astea dar mi-a venit alta idee.....deci cum zicea cataramix...gushteriada e iminenta,probabil putzini stitzi de mine sau atzi auzit,nici nu aveatzi cum (doar dk nu cumva suntetzi gajici bune pe kre m-i s-a pus pata in club:D shi atzi fugit de park aveatzi NOS in c*r)
,eu sunt unul dintre candidtzii kre ravnesc la titlul de gushter junior...shi m-i se pare jenibil k nu si-au manifestat mai multzi dorintza de a intra in competitzie!da nu conteaza k sunt sanse sa pierd shi dk candidez singur...eu promit solemn sa spirtez pina m-i se atrofiaza picioarele k oricum nu le folosesc k mai nou ma deplasez tarandu'ma...duminik am avut o zi fericita fiindk maestrul fanto cu zambetul pe fatza ne'a strans mana shi ne'a imbratzishat....pe briceag l'a luat in carca:) niciodata nu l'a prins my bine sacoul verde k in ziua aceea!mi-am amintit k tre sa scriu asta dupa ce mi'a zis jac cu k cuvantul "niciodata"(nu are nici o legatura cu postarea pe blog ci imi provoca talentul constand in farmecele afroditei eliberate spre o anumita persoana...nu dau nume:P)iar eu i-am zis k niciodata s'ar putea sa vina my repede dekt te ashteptzi!in incheiere tzin sa multzumesc tuturor gushterilor,va mai promit k atita vreme kt voi putea dona sange ,coaja de fikt ma mai tzine,voi spirta!...traiasca hemoragia....al vostru sincer mincinos:P.....deezy (vulpoiu')"


Astea sunt citate dintrun mic gushter care in curand va intra in randurile noastre... lasati o parere despre vorbele lui sa vedem daca e demn de guhster..... mare om mare caracter.... dar nu se poate manifesta la adevarata lui valoare.... il asteptam pe Fantomette in cluj sa ii faca primirea oficiala ....

VIVAT VIVAT VIVAT!!!! Gushteriii de peste mari si atari unitiva....

Si inca ceva de azi ma autodeclar gushter in sacou si parpalac... ca o venit frigu

by Catarama

3 comentarii:

Anonim spunea...

moama, ce calumea ar fii fost dac-as fii fost cu voi in camin, show zi de zi, articole, video-uri audio-uri si toate cele, vad ca ai de unde sa te inspiri, aveti activitate p-acolo:D

fantomette spunea...

...felicitari vulpoiule...sa stic a meriti sa fi un guster in toata regula...nu te lasa prada dusmanului si in curand voi veni sa te botez gushter...traiasca gushterimea...de 14 ori ura pentru cei ce se stiu...

johnny spunea...

fii pe faza vulpoiule ca nu se stie and de unde sare sacoul tau verde ca semn al apartenentzei la liga gushterilor....pacxe gushteri si vivat vivat

Powered By Blogger