17 iulie 2008

nu va aud!

din ce in ce mai des aud numai tampenii..."am dusmani","nimeni nu ma intzelege".,"sunt gigolo",,"como se dice a roumanie"(si asta de o spune e de trei luni plecat din tzara)..lumea vorbeste mult..asta e bine..pana la urma unii clasici in viatza spun"comunicarea e legatura suprema intre suflete"..dar lumea vorbeste si prostii multe..si drept urmare legatura suprema intre suflete devine prostia?? refuz sa cred asta..asha ca va spun...nu va aud!!
....pamantul pe care stai s-a surpat..esti acum ceea ce spui ca esti?...nu uita:sub picioarele tale sta prapastia..mai esti tot tu?..ai puterea sa rezisti.??mie sincer nu imi pasa cine spui ca esti.ca esti baiatul lui tata,fata lui tata sau mama .,nu imi pasa.,.,imi pasa doar de ce cred eu ca esti,in rest ........nu te aud!!
cineva spunea despre niste oameni mari(nu inaltzi si nici gutza,vijelie sau becali)ca ingropandu-i e ca si cum ar fi semanat semintele cele mai roditoare...eu parafrazez..cunoscandu*va mi-*am cultivat semintele interioare specifice gushterilor..si ce ocazie sa cresti in spiritul gushterial,decat cu cei mai mari gushteri din lume:thomas,omu' briceag,jac cu k, teleuc, cataramix torquemada,filorattus si ...si sper ca nu se supara cei nementzionatzi ca as umple in felul asta pagini intregi..pe ei..ii aud ,ascult si intzleg..
asha ca nu imi cere sa ascult prostii,nu ma obliga sa uit ca daca te dai cu capu' de peretzi doare dar ala tot nu tace si zi-mi ceva ce ne-ar ajuta pe amandoi,ceva care sa ne apropie, care sa ne defineasca...superficialitatea nu e super, tu nu esti ceea ce vrei sa fii esti cea ce esti.,.,
gushterii stiu asta,nu uita cine sunt, ce sunt si cum sunt.nu vor sa fie altceva ci ceva..
acum ca stii astea nu itzi doresti sa fii cu noi,ca noi ?,,nu?nu va aud!!
jah jah guide and protect u!

Un comentariu:

dorothy spunea...

Daca ma ingtrebi pe mine este cel mai tare articol care a fost scris pe acest blog...bravo Jonny!

Powered By Blogger