16 aprilie 2008

Pff...de fiecare data cand decid sa ma implic in ceva, primul lucru la care ma gandesc e sa nu dezamagesc... asta ma preocupa si acum...
Mi-e frica de mediocritate, poate de asta incerc sa par uneori ceea ce nu sunt...de multe ori gresesc pentru ca descopar ca toate aceste incercari de a ma ascunde in spatele unei masti ma indeparteaza de persoanele la care tin si care conteaza. De fiecare data cand epatez imi dau seama ca afisez o proiectie a unei necunoscute. Se afla in mine o lupta a ceea ce sunt cu ceea ce vreau sa par a fi. Viata mi-a dat o palma intr-un moment in care am vrut sa sparg mediocritatea... am gafat. Noua eu a fost privita cu ochi de sticla...respinsa...ignorata. Acum realizez ca falsul din mine trebuie sa dispara, nu o sa mai gafez din nou...promit.
Incerc sa ma privesc dintr-o alta perspectiva...ma intreb daca nu cumva acceptarea ma scoate din mediocritate !? Sunt ceea ce sunt pentru ca asa simt...am nevoie ca "voi" sa ma acceptati pentru ca sunt eu...lipsita de falsuri si dileme.
Cam asta e...ce pot sa zic...multumesc ca m-ati primit printre voi!

5 comentarii:

johnny spunea...

e important ca geamurile prin care ii vedeai si vedeam stramb pe cei dreptzi s*au spart.,.mediocritatea e un cuvant ce nu exista in vocabularul gushterial.,.impreuna vom cuceri lumea.,.,,bine ai venit.,.,!!!!!

Catarama spunea...

bine ai venit printre noi :P
si stii esti prima fata pe care am acceptat-o... la interventia lui Raphael :))....

dorothy spunea...

multumesc baieti...ma simt onorata ;)

Anonim spunea...

important este sa ii vezi pe cei de langa tine exact asa cum sunt: nici mai mari dar nici mai mici. acelasi lucru este valabil si pentru propria-ti persoana! Sfatul meu:fii tu insati

Jac (cu k) spunea...

pai... daca tot esti cu noi, nu ar trebuii sa ne multumesti noua, ci la ce mai nou gushter senior. El te-a propus noi te-am acceptat e bene... vivat vivat vivat !!!

Powered By Blogger