16 aprilie 2008

M*am trezit cu gandul sa cuceresc lumea.,,si am sfarsit pierdut in ea!

ce titlu lung! dar e adevarat.nu stiu de voi, dar ma trezeam zilnic zicandu*mi ca azi o sa cuceresc lumea......astazi voi face ceva ce trebuia sa fac pana acum,ceva care sa nu ma lase prada uitarii,ceva....orice...dar sa fac ceva...
....si incepuse promitzator..ma trezisem,zambisem,si plecasem din camera mai repede decat de obicei,.era ceva aparte la ziua asta...ceva vibratzii imi spuneau ca astazi ceva va sta diferit,lucrurile parca erau altfel;era ZIUA!!!toate pareau ca se indreapta spre un final de poveste..si am ajuns unde trebuia sa fiu de obicei ...aparusera primele provocari,dar facusem fatza bine..mai tarziu incepuse sa fiu contestat dar am trecut relativ repede cu vederea acesta...si apoi venise;era PIEDICA sau LIMITA;nu o stiam pana la m0mentul respectiv,era ca o tipa necunoscuta care te atrage si nu te lasa sa pleci spre ceea ce trebuia sa faci, inainte de a intra in vorba cu ea.
si am intrat in contact cu ea..si,va amintitzi toate vibratziile alea bune de care spuneam,acele sentimente inaltzatoare,se pierdusera...scopul atat de clar dimineatza ,disparuse ,si nu era trecut de ora 4..si asha au aparut primele semne de intrebare;unde trebuie sa merg? cine sunt totzi astia? ce caut aici?de ce ma grabesc daca nu am unde sa ajung?
...........m*am trezit de dimineatza ,m*am grabit toata ziua ,si toate astea doar ca sa nu fac nimic!!
............si am sfarsit pierdut in ea;in timp ce toate intrebarile astea ma flancau,iar legatura cu LIMITA sau PIEDICA se intensifica, am vazut ceva incredibil;mai sunt multzi in situatzia asta.,.mai mult, acesti multzi formeaza lumea..noi suntem lumea...si atunci m*am speriat.....sunt lumea!! da, stiu, o realitate cruda, inspaimantatoare.dar asha e...si e valabil si ptr u ..
......si apoi m*am pus in pat parca putzin resemnat ca nu pot face mai mult; poate atat pot;poate nu se poate mai mult...
si am inchis ochii..............................
dar inainte sa adorm..un gand nebun mi*a trecut prin cap; ce ar fi ca maine sa cuceresc lumea??de fapt nu;.....maine voi cuceri lumea..........si asha am adormit...voi reusi??? nu am nici cea mai mica idee,dar daca nu , macar ma voi pierde din nou in ea si nu voi avea nevoie de nimic...cum spunea cineva: 'e bine sa te pierzi la modul cel mai simplu si sa nu stii nimic de nimic' ...tocmai de aceasta voi incerca maine sa cuceresc lumea....ca Ea sa ma inghita din nou..

Un comentariu:

dorothy spunea...

sa cucerim lumea...de cate ori nu ne-am trezit cu acest gand si de cate ori nu am sfarsit dezamagiti...sa fie oare un tel prea inalt sau poate e doar o utopie, ramane de vazut atunci cand o satragem linie...

Powered By Blogger