29 martie 2008

tribut

s*a strins un mare om al natziunii romane.,.,figura reprezentativa al natzionalismului roman dus pe culmile cele mai inalte ale ratziunii umane.,.,
amintitzi-va ca doar datorita unor eforturi monumentale pe care domnul pruteanu le sustzinut in cariera sa,am fi putut spune fara ca unii mai snobi sa rada de noi ca nu ,"imi mere mausul la computer",ca" imi potzi vizita profilul de pe serus 5"sau ca"mananc un caine fierbinte cu pofta ,in fatza la o mancarie rapida"
acum .,.,nu mai putem.,., eforturile domniei sale s-au stins.,.,si perspectiva gen titu maiorescu.,din cultura romana s*a stins.,,.deci repara*tzi mouse*ul,si meri pana la un fast-food sa mananci un hot dog,..,si uita*tzi limba ca si raducioiu...sau fii natzionalist si lupta ptr romania asha cum multzi oameni mari ai acestei natziuni au facut-o.,,.
respect domnului ptruteanu si odihneasca-sse in pace,......amin

4 comentarii:

johnny spunea...

imi pare rau cataramix dar nu m-am putut abtzine.,,.nu se putea trece cu vederea asha ceva.,.,

Jac (cu k) spunea...

a fost unu dintre cei mai ciobani oameni Pruteanu asta pe care il ridici u in slavi... era penal chiar foarte penal dupa care sa nu iti zic ca era si ipocrit intr-un stil... dupa parerea mea era unu din cele mai josnice personalitatzi dintre cei cu scoala, nu contest ca era destept... da e una sa fi destept cu folos si alta sa fi destept degeaba,tin minte cand a fost la ceva show cu ceva stilisti, de ii facea inculti pe aia si faze de genu pai la ce poola mea sa sti literatura daca nu te intereseaza doar asa de dragu lu pruteanu... mnezo sa-l odihneasca... amin

johnny spunea...

era patriot mah jac(cu k)asta e relevant.,.,apoi nu il ridic in slavi.,.,doar amintesc ca era om de cultura.,.,

Catarama spunea...

asta se accepta.... oricum sunt sigur ca daca pruteanu ne-ar fi citit blogul ar fi propus la CNA sa il interzica... "sa il baneze" cum ar spune raposatul.... pe motiv ca distrugem limba romana.... si ca titul nu e corect doar "Gushter" nu se scrie asa ci cu "ş"..... totusi noi suntem o specie aparte si dorim sa nu fim comparati cu o specie din regnul animal..... in fine.... respect domnu Pruteanu ca erai patriot, dar nu toti semeni sunt inculi.... huidu si gainusa chiar au ceva in cap.... SA FIe IERTAT!

Powered By Blogger