30 martie 2008

nu stii sa te distrezi!!

,,,,,,,,cu sigurantza prietenii,anturajul,chiar si aia ce nu te cunosc dar isi dau cu parerea ,tzi-au dat la un moment dat replica asta.,.,.,ce om naspa esti.!!!!cum te suportzi??
,,,,,,,,,,,,si mie imi pari un om naspa .,.,sa nu stii sa te distrezi?ciudatule!!,...,dar stai putzin.,.,eu stiu sa ma distrez?astialaltzi,de au batut din gura ca nu te stii distra,stiu oare?e cineva care stie.,.,?
ce e distractzia??
DISTRÁCŢIE s.f. 1. Ceea ce amuză, distrează; petrecere, amuzament.,..,.,zice dex*ul.,..,dar ce stie ala,el nu se distreaza niciodata.,.,la cat e de gros as spune chiar ca e plictisitor,.,catzi dintre voi cititzi dex*ul sa va distratzi??deci nu cred ca dex*ul e concludent aici
,,,,,,ajungem atunci la anturaj.,.'hai la munte ca e distractiv!!" , "nu bei cu noi,ce nu stii sa traiesti viatza??" , "nu te dai peste cap,?esti plictisitor", "da-te cu capul de peretzi ca e distractiv ,,uite ...si noi o facem!!"",.,.stiu ei oare sa defineasca distractzia?
,,,,,,,,,,anturajul are atatea definitzii ptr distractzie incat nu mai inseamna nimic,..,un termen gol ca adam,,dar maimutzele se distreaza.,.am vazut maimutze care se dadeau peste cap de ce tare se distrau,era superb.,.,,.dionisus ar fi mandru de acele maimutze.,.,,eu cand o sa il fac mandru pe dionisus??
,.;.,as vrea sa vad un dibol care se distreaza,un ras care rade,un om care traieste.,.m-as distra tare sa vad toate astea.,.,si tzi*as spune ca nu stii sa te distrezi de nu ai rade cu mine.,.,ce oameni am fi.,.,.,asha stau lucrurile acum
.,.,,..,acum varianta mea:::imagineaza-tzi o lume in care totzi ne*am distra crunt din nimicuri,din orice din tot,ne*am distra in muzeu,ne*am distra in bar,ne*am distra in natura.,.,si nimeni nu ar mai spune nimanui ,"nu stii sa te distrezi"ptr ca totzi ne*am distra,.eu ma distrez scriind randurile astea.,. tu nu?mno.,.,nu te stii distra.,.,heheh.,.,ma amuz!!
.,.,,si acum m*a lovit.,.(colegu' peste piciorul la care am avut entorsa)si mi*a venit o idee:nu ne spune nimeni cum ne distram(sau cum ar spune jac{cu k}"only good can judge me").,.o simtzi asha cum simtzi mirosurile naspa si durerea.,.,
acum nu am vrut sa te distrez.,.,,.dar tu te potzi amuza.,.,,.Jah Jah almighty give u peace!!!

Niciun comentariu:

Powered By Blogger