21 februarie 2008

PROMO-Gushteri in Sacou.,.,

de unde ai adresa blogului asta.,.,.,?.,.,cum te te-ai trezit aici intr-un univers,,mai ciudat decat ceea ce vezi zilnic in jur.?.,.,.,ai primit vre'un link de la ceva prieten?un masss de la cineva din lista pe care nici macar nu il cunosti?din greseala ca te plictiseai si stand pe "gogle" ai ajuns p*aici?nu caut raspuns la intrebarea asta..,nu conteaza cum ai ajuns aici..,ceea ce trebuie sa stii ca pe langa articolul pe care l*ai citit urmand linkul primit blogul ascunde sute de randuri,,mii de caractere,alte zeci de titluri si ce e mai important.,.,un singur gand.,.,viatza ca circ? sau circul ca viatza?
important e cand ajungi pe adresa asta e sa stii ca sunt multe de oferit daca exista dispozitzie si vointa...,,dar mai ales intzelegere.,.,daca esti ceva parvenit cretin mai bine inchizi fereastra acum.,.,ca nu o sa-tzi placa cum gushterii vad lucrurile.,.,.de la inceput odata cu
Breaking.... hic.... stiri!! am stiu ca lucrurile vor sta tare diferit.,,.apoi am aflat de la mette..,fantomette ca potzi manca Pastai cu ai..asta ca sa nu uitam ca Daca circ nu e..,,.lucrurile stau diferit si Viata e frumoasa!! in Ziua de Joi. doar daca nu itzi renegi natura de circar.,.,.heheh..,,.,.in plus acum am pus si probleme serioase avand in vedere ca atunci Cand esti prost de mic.,.,,nu potzi intzelege Parerea mea...ideea magica.,.,.mai ales ca Cine se trezeste de dimineatza...doarme mai putin si nu ajunge sa se simta exact ca Ultimu' om .,.,ceea ce e cel mai important.,.,., dar daca ajungi in stadiul asta crede-ma ca e posibil sa si vezi Gaste salbatice cu plete... pfuiiii ce salbaticiun..,.,dar fii fara grija caci There is no fear, I'm here!si imediat cineva itzi va sari in ajutor.,..si in timp ce asteptzi toate ajutoarele astea tre sa stii ca s-a lansat Uniunea Gushterilor din Romania!! direct raspunzatoare de initzierea ta in tainele vietzii vazute prin alte perspective.,.,dar poate ii ajutzi si tu sa se hotarasca in privintza sediului organizatzie caci e o disputa serioasa in comitetul executiv intre Burj Al Arab VS. Motel 16!si gushterii in indecisi rau de tot...,acum te lasam sa te decizi ce urmeaza sa faci.,,.,in virtutuea acelor asentimente.,.,care ne unesc potzi decide sa incerci sa vezi lucrurile cu mai putzin snobism ca doar varsta cu sigurantza itzi pemite,.,,
daca citind toate astea tzi-am trezit vreo urma de interes du'te pe blog si vezi ca in stanga ferestrei este o nica arhiva unde potzi vedea si alte randuri,potzi lasa comment'uri si potzi critica fiece articol.,.,avand posibilitatea de a-l si evalua..,
deci.,.,nu fi parvenit .,.,adica nu citi un articol doua si apoi lasa comment-uri asha de parca ai intzelege tot ce thomas,fantomas,(il nominalizez doar pe il presidelte ca mi-e lene sa ma scriu si nu vreau sa uit sa sa ignor vre'un lat gushter la fel de onorabil) scrie si gandeste,.,.,.,asteptam sa itzi deschizi mintea..,nu sa faci ca noi.,.,ci doar simplu.,sa itzi deschizi mintea.,noi am ales sa ne eliberam asha.,.,prin circ.,.,tu.,.,elibereaza-te si alege.,.,daca nu ,..,..,.,.,inchide in p*** mea fereastra si iesi naibii de pe blog ca nu ai ce cauta aici.,.,du'te in napoca 15.,,pace

Un comentariu:

Sun Flower spunea...

...uite ca am revenit si eu pe blogul vostru si tocmai am citit un post foarte tare :) bravo jhonny :) tine steagu' :)

Powered By Blogger