16 noiembrie 2007

... si s-a mai dus o saptamana...

Am si eu onoarea in sfarsit sa scriu pe blog joi, defapt e vineri deja da sa nu zicetzi la nimeni... dc onoarea... pt. ca nu mi-a venit alt cuvant pe tzeje! sper ca ai invatzat macar atat ca daca te joci cand esti mare... esti perfect pt. a duce o viatza de kkt... si prin urmare doar prostia e scaparea ta... dc. pt. ca macar asa te crede lumea nebun, nu prost cum esti de fapt... dar gata cu atata prostie... doar sti vb aia "faci pe prostu' si ramai asa", tu de fapt faci invers... is cam lipsit de inspiratzie doar din simplu motiv ca a trecut joi si a trecut si inspiratia... daca te intrebi ce e cu atata joi...? atunci e un post mai jo(i)s... si acolo ai toate explicatziile... da mah daca vretzi sa vedetzi ceva interesant... atunci dc ati intrat pe blogul asta? aici sunt doar lucruri neinteresante... pt. oameni interesatzi de asa ceva... oameni ai circului, e pur si simplu un blog ca niciunu' altu'... eu va salut... si sper ca mai putetzi citi inca 2000 de caractere... incercatzi sa cititi textul invers sa vedetzi ce iese... poate e vreun secret al zilei de joi , a maretei zile de joi... deoarece cum toate drumurile duc la Roma... asa incep toate distractiile de joi si se termina marti !!! dc marti... deoarece marti e un fel de joi da care e marti... sper ca nu e greu de inteles pt ca sincer nu e, si daca totusi e... atunci lasa jucariile mah !!! ce noroc pe mine cu articolul lui Dany... am ce scrie si eu... sper ca nu suntetzi suparatzi deoarece nu s-a scris o zi pe blog... e pur si simplu pura intamplare... aceea zi nu isi avea rostul in aceasta lume... in aceasta saptaman... cand ma gandesc ca azi e 16 noiembrie... e ziua fostei mele prietene parca... imi si amintesc de zilele cand stateam ... cu baietzii la o bere dupa alte cateva, si ma gandeam oare ce mai face... cine? pai ... de bere era vb... daca mai scad astia acizele la bere... sa putem sa ne imbatam si noi cu bere ieftina si de calitate(a se citi nu Burger, nu Noroc(adik sa avetzi noroc da fara bere), nu Servus, nu ... mai sunt cateva... plus Loven.... sti mnez'0 cum se scrie...mi-e lene sa caut pe net)
asa ca unde ramasesem... pai... tot acolo... in aceasi camera goala... adik prea plina ca avem si rechini... ce sunt aia rechini... pai toti acei oameni care rechinesc... ce inseamna a rechini... pai asta tzine de bun gust... sa rechinesti... adic sa faci tot ce iti doresti... acolo unde nu ai avea voie... in "land-ul" vrajitorului din O(r)Z!! pai ce sa faci asa e viatza de camin... daca vrei sa invetzi sigur e altu care vrea sa bea si tot asa... daca vrei sa bei sigur sunt altii care vor sa se i-a dupa tine... daca nu ai de baut... stai linistit intotdeauna sunt oameni care se intrec in declaratii deci sigur o sa le bei tot Spiru' pe care l-au luat de la Tovani... ce e tovani pai tovani e un fel de Pet Shop vb lui Catarama... adica locul de unde achizitzionezi Pet-uri de bere... chiar ieri am vazut oferta la Bucegi... azi din pacate am vazut doar oferta... ca bere ioc ... noah hai ca va las... sa mai cititzi nishte randuri fara rost... tot e mai bene decat sa te joci... da unde am ramas cu data de azi... pai... azi e vineri... e ora 5 si 1 min... si pe la 8 ar trebui sa ma duc acasa... sper sa gasesc casa... de fapt e apartament la bloc da noah casa e un fel de a spune... asa ca va las asa cu ideea neincheiata... si mai am o intrebare pt comentat... dc. par unii oameni desteptzi cand de fapt... sunt...?

3 comentarii:

Catarama spunea...

ba nush cum sa zic dar nelu zice ca o is cel mai destept oim din hasdeu... dar trebe neaparat sa fie vacanta de craciun... cand nu e nimeni in afara de niste caini si de alea :))))) oricum nelu emort la ora asta.... ca o beut de pe la 12 si o mai facut ceva consumatie mare la pet shop..... si-a luat animalute de companie :))))) Abia astep sa-si faca si el debutul pe blog :)))

Anonim spunea...

dracu tzio citit postu asta luuuuuuuuung...

fantomette spunea...

de frica...asta este raspunsul la intrebare...la mine e sambata deja...ce trece vremea:D...catarama esti o marha

Powered By Blogger