17 noiembrie 2007

Cine se trezeste de dimineatza...doarme mai putin

...09:43...sambata...17 noiembrie 2007...asta imi arata calculatorul in stanga jos...ce trece vremea...treaz de juma de ora si deja ma mi somn...ma uit in stanga e geamul cu draperiile ros-galbene ale lui nelu,trase pe juma de geam...iar pe cealalta juma de geam se vede lumina care m-a trezit asa de dimineazta...ma uit in jurul meu si imi vad colegii de celula:nelutzu(nelu sau iuan,cum vrei s-o iei,doarme de rupe asfaltu dupa o zis intreaga de spirtat),lupu(rechin sef in caminul 16,doarme in patul de deasupra lui nelu,ma mir cum de poate dormi la ce basini are nelu in el de la Skol),cipri(sta vis-a-vis de lupu,la etaj,deasupra mea,mort si el de la peturile de bere,respira cel mai greu,se aude un sunet ascutit,sper sa nu se taie),andrei(in spatele meu,doarme cu o mana intre picioare,nu va ganditi la prostii:D).
Acu ma pun sa numar peturile de bere...stai numa 2 secunde sa fiu exact...18 peturi de bere(2 Noroc la 3 litri,2 Timisoreana la 2 litri,1 skol la 2 litri si restu Skol la 2,5 litri),beutori oamenii astia...si cand ma gandesc ca s-au terminat in 2 zile.Dupa un calcul rezulta 42,5 litri de bere...e ceva dom'le nu???...Pe masa 8 farfurii nespalate dar care mai rezista pana luni,niste cozonac de la pasti,un borcan cu miere si trei felii de paine ratacite printre paharele de bere.Am ginit si 3 baloane,ramase din cele 20 de la captura magica din Autograf.Mirosul de bere ma duce cu gandul ca diseara voi merge la lucru si numa bine nu a fi.Ma apleaca o curva de somn da mi lene sa dorm.Parca masi incoarda prin pancete o cacare sora cu moartea da mi lene.Mi lene si sa mai scriu...








Parca mi-o mai trecut lenea ,da tot rupt de realitate sunt.ma gandesc ce mai face catarama,jack,arthur,pedro si altii care in acest moment chiar nu au ce face.Macar bine ca am io ce face.Ce trece vremea,imi dau seama ca m-am indragostit...de o fata...aceasta fata se numeste realitatea...nu tv ca nu imi place...realitatea aceasta a oamenilor care se joaca...daca te consideri un "jucaush" asta este,numai circul te salveaza...Crek e destul pe azi,adik voiam mai mult dar ceva nu ma lasa...realitatea...nu va mai jucatzi oameni...respect gushteri:D...pe data viitoare...nu cred ca avea rost sa citesti articolul asta...numa bine...si ca si jack o intrebare de final...raspunde-ti in gand...ce-i mic negru si e alb?...by fanto.

3 comentarii:

Anonim spunea...

....in stilul autohton...adaug si eu de dimineatza.."Vivat vivat vivat republica" e bine domnule scriti..numai scriti caci timpul va cerne dintre randurile voastre opere de arta...

Ps. baaa ce rau imi pare ca nam spirtat si eu cu voi :((

Anonim spunea...

sandy: deci ce ii mic negru si e alb?
fantomette: deci?
sandy: da..deci
fantomette: ahha
fantomette: il sti?
fantomette: pe ala negru mic de ii alb?
sandy: mah nu il stiu
sandy: zacusca?
fantomette: nuuuuuuuuuuuuuu
sandy: atunci?
fantomette: un pui de gushter
sandy: haah serios?
sandy: si parca vad ce dulce ii
fantomette: sa sti

Catarama spunea...

ba fantomette uite ca ne-a dat sandy de gol :)))). Ce femeie cum zici si tu..... dar oricum daca nu publica ea asta atunci nu ghicea NIMENI...... bravo sandy l-ai demascat pe marele Fanto....

Powered By Blogger