31 decembrie 2016

2017 - Anul Gushterului

Aho, Aho Gushteri si frati!
Stati putin si nu mancati,
Si de primar ascultati:

"Astazi anul se innoieste,
Fantomette nu mai boraste,
Johnny e mai mult plecat,
Flama, s-a cam balegat.
Nelutu e om de vaza
Peste tot numai spirteaza.
Dracu s-a exasperat
De alcool s-a lepadat.
Numai bea decat un vin
Tot timpul paharu' plin.
Doar un ungur am pierdut,
S-a lasat de petrecut.
Si mai am un singur dor
Pe Teliuc' sa il vad matol.

Uite c-am imbatranit
Parca am mai si dormit.
Nu stiu ce s-a intamplat
Fantomette iar s-a fardat.
Voi spirtati doar pe Regat
Nu va place in Banat.
Hai in anul care vine
Sa ne adunam pe glie.
Sa mai tragem o betie
Fara bani si cu chelie.
Sa ne amintim cu totii
Cand nu ne spalam chilotii
In camin si pe Piezisa
Cand sprtam cu vreo matusa."

Anu' care sta sa vina
Sa ne aduca impreuna
Si stam ca Tarabostes
Pe meleagu lui Zamolxes
Sa punem tara la cale
Sa uitam de suparare.
Sa fim toti mai sanatosi
Si putin religiosi.
Cum zicea un ungur beat
"Banii sunt pentru spirtat"
Deci sa avem ficatul tare
Sa facem si o redactare.
Anul nou cel gushteresc
Sa fie gospodaresc.

Acum pe final de an
Va doresc ceva profan:
Sa cantam cu voie buna
Fara sa fie furtuna
O piesa prea draga noua,
Doar marea by Negru voda
Pe care defapt il cheama
Aurel Tamas pe seara.
Acum pe sfarsit va spun,
Mi-amintesc cu drag un drum
Inceput demult, demult
Pe-un palier cam ocult.
Si va pun si o poza aici
Sa va fie anu brici!"

La anu si La multi Ani!
La multi ani Gushteri.

Primaru'








Un comentariu:

fantomette spunea...

Te iubesc Catarama!:)

Powered By Blogger