19 iulie 2011

abuz de toleranta

de ce s-a filmat oana zavoranu? e primul aspect despre care se discuta la tv. deschizi tv-ul si te-ai sinucis mental! ma uit in jur si vad cum 90% dintre romani ar face un mare favor tarii daca s-ar sinucide sau daca ar emigra.


inchid televizorul si merg afara. la iesirea din casa sunt lovit de un front audio de manele. nu ca sunt manele ar fi aiurea, dar e penibil sa vezi romani care imbratiseaza cultura tiganilor, desi cand trec pe langa ei la piata sunt scarbiti. romani manelarizati! romani tiganizati! fratii mei romani, cu suflet de roman, constiinta de sclav al manelelor si al minoritatilor.....ma uit urat si merg mai departe....

ajung in centrul unui orasel care care prea sufocat de "italieni" infatuati epatati. adevarul e ca doua luni la capsuni te fac domn intro tara in care bmw-ul si lantul de aur de la gat au devenit valori primordiale ale vietii sociale. trec trecerea de pietoni mai panicat ca un taliban sinucigas, gandindu-ma ca sunt sanse reale sa ma calce un analfabet cu permis.

supravetuiesc pana la magazin. vanzatoare imi vorbeste de parca imi face un serviciu ca imi vinde bere la pet cu 1 leu peste pretul normal. printre privirile satirice ce mi le arunca, ma feresc de o ura marcata de preconceptii..

la intoarcere vad si fata care candva imi fura ochii fara sa se uite la mine. doar dezgust poate sa provoace acum o fiinta care se vinde in nenumarate numere pentru cifre numarabile. e mai usor sa faci bani asa decat cu scoala sau munca, ca a avut modele blonde in guvern de la care sa invete.

ajung inapoi in camera si imi deschid laptop-ul si ma pun sa scriu....o stire ma anunta ca au disparut niste focoase din nu stiu ce tren...ma opresc un moment si ma entuziasmez, gandindu'ma ca poate fi unul dintre noi, cel care a pus mana pe ele, asteptand calm momentul sa vada artificii la Victoria. ma gandesc ca intro zi, va veni si momentul nostru..pana atunci fac abuz de tolerata................

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu conteaza cat de lung ai parul!...Jhonny te rog sa mergi in America sa iti faci acolo o viatza mai buna...pe parcurs o sa iasa toti guhsterii in afara sa ne facem aci cunoscuti...o sa fac tot ce pot sa ii aduc aci langa mine pe ceilalti!...Fantomette!

johnny spunea...

gusterii cuceresc Vestul ......

Powered By Blogger