10 iulie 2010

13 martie - 11 iulie

o perioada lunga in care am fost cu mine ( poate cea mai viabila relatie a mea ) Cataramix v'a tinut la curent prin miile de poze care valoreaza cateva cuvinte! de fapt stai: era vorba de " cateva poze care valoreaza mii de cuvinte " .........
m'am intors pentru ca cineva mi'a zis ca "arde"! m'am conformat si m'am intors sa pictez pe un blog de pe care trebuie sters praful.
un nou final de an universitar, un nou ciclu incheiat , alte nopti stratificate pe ficat, alti gushteri racolati, mai eficient decat proxenetii belgieni. suntem pe aici! unii cica refac hasdeul undeva in manastur!in curand la serviciul social se vor cere locuri de care in manastur in blocurile in care stau Cataramix , Teleuc Deezy si altii. mai mult intre timp am recucerit Londra, si acaparat Roma ( stai linistit Fanthomas, magarul de primar din Roma o zis ca iti trimite cat de repede banii pe fanul ce i l'ai vandut anu trecut )...va intrebati pe unde stam acum! ne gasiti linistiti pe piezisa, arzand-o si mai nou, dand semnale cu fum, pentru o comunicare fictiva eficienta.
timpul trece repede! noi doar tinem pasul, in ritm de maratonist kenian subnutrit, plini de interes !
blogul respira, mai greu , ca doarme pe burta, dar respira. blogul saluta gushterii, rechinii, si pe restul! blogul te cheama sa ii raspunzi!
pace voua, si salutul Vivat sa fie cu voi peste tot, si sa va tulbure urechile atunci cand credeti ca ati ramas singuri!
vivat gushterii!!!

2 comentarii:

fant0m3tt3 spunea...

Resuscutare buna si la momentul potrivit...intotdeauna ai fost cel ce nu ne=ai lasat sa murim...de 14 ori ura pentru cei ce se stiu...

fant0m3tt3 spunea...

Resuscutare buna si la momentul potrivit...intotdeauna ai fost cel ce nu ne=ai lasat sa murim...de 14 ori ura pentru cei ce se stiu...

Powered By Blogger