16 martie 2010

ora 12 pm.....

deschid ochii, si privind in sus , nu inteleg de cand am pat supraetajat?! o mana intinsa ma trage la lumina( se pare ca nu era chiar pat etajat).ochii rosii, incerca sa distinga intre umbrele din camera, in timp ce intrebari filosofice imi pulseaza vena pe cap: unde imi sunt banii? ce zi e? cine e asta?..

10 ore mai devreme.....

cautam sa ma pun in pat ca orice student stiind ca a doua zi am cursuri si ceva seminarii.iesit de la dush intru in alta camera unde dau de niste oameni, multi ncunoscuti, dar toti cu ceva in comun: un chef greu de exprimat in cuvinte de a se certa cu Bachus.
incepem ritualul de invocare a lui Bachus, combinand bere si vin, putina palinca si suc de mere, de ala mai ieftin, ca doar nu am plati sucul acum(suntem oameni seriosi).inaintam in timp facand istorie in noapte....si devenim pe rand, Herodot, Chuck Norris, sau Mos Craciun.
neuronii se bat intre ei, mai ceva ca la o gala Local Kombat, ametind audienta deci implicit pe tine.
dupa camin urmeaza, Stuff, El Greco.................................

ora 1 pm...........

in atata ignoranta, simt nevoia unui prieten care sa ma lumineze...seara a fost lunga si sunt multe filme, sau in cel mai rau caz, doar poze, de vazut...leg amintiri, dar parca nu sunt ale mele, si ce imi vine in cap e sa neg ca as fi eu...gandul asta imi trece repede; ei ma stiu, eu ma cred in stare!si uite asa departe de tine afli tot ce nu stiai despre tine!

ora 12 pm...................
deschid ochii, si privind in sus , nu inteleg ........NU, nu se repeta povestirea, se repeta ziua......

va astept gushteri la Marele Congres National a Gushterilor, in pregatirea Primei Internationale Gushteriale!! viitorul noi il facem!! sa fie circ!!!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

PACAT ,mare pacat ca gushteRII astia nu se mai maturizeaza odata ! Pacat ca ei nu inteleg prin distractie ,prin viata de tanar, decat chefuri, circ si bautura,vin. Chiar daca aveti mai multa scoala ca mine ,fratilor, chiar daca faceti parte din generatia asta frumoasa dar putin mai rebela decat a noastra, pe care de fapt noi am crescut-o vine o vreme cand ar trebuii sa iei putin lucrurile mai in serios , sa mai lasi din bautura si sa ai grija sa nu devina dependenta, sa incerci sa ai respect pt persoana ta ! Si mai ales sa iti asumi responsabilitatile faptelor pe care le faci, mai e cate unul din voi care FUGE de ele, la propriu ! Si de ce nu sa pui mai mult pret pe ban, care a fost muncit de cineva, poate de tine sau de unul dintre ai tai !Pt ca datoriile nu sunt o solutie... Sa ai grija sa ajungi mai sus decat ai tai ,care poate au investit speranta in tine si poate si tu ai visat candva la asta..Si ce daca te-a dezamagit sistemul, si pe noi toti ne-a dezamagit dar trebuie sa luptam cu el.Bautura nu e o solutie. Aveti exemplu concret de gushter care si-a facut un rost in toate privintele..

johnny spunea...

intotdeauna cand vrei sa critici, sau cand vorbesti cu cineva, in general, te prezinti "anonimule"! si inainte de a critica invata si descopera! tin minte ca suntem mai mult decat crezi tu, viata e complexa, a fi guster e un aspect din viata..daca e prea greu de inteles, nu'i nimic, nici nu ma astept!
pace tie anonimule,om matur cu stare!
salut gushterii de pretutindeni, gushterii studenti, avocati, economisti, ingineri, masteranzi, din Romania si din Lume! pace voua

Powered By Blogger