13 februarie 2009

un an cu mine

pentru cine a mai trecut pe aici in ultima vreme , stie despre gushteri si despre scurta dar tumultoasa lor istorie...insa catzi stitzi ce zi e pe 14 februarie? si nu imi spune si tu ca e ziua indragostitzilor, ca ar fi absurd sa fii indragostit o zi pe an, sau sa cautzi pretexte sa zambesti sau sa aratzi ca tzii la cineva odata pe an. asta sa o facem in fiecare zi....dar asta e alta discutzie...pe 14 februarie e ziua in care am scris primele caractere pe acest blog manat de indemnul marelui thomas.
......si atunci nu stiam cate vor urma, daca vor mai urma sau ce va fi....si iata ca a trecut un an! asha ca as vrea sa va aduc aminte.
..am inceput avand aceleasi asentimente cu gushterii, convins ca pot scrie un promo-gushteri in sacou care sa imi raspunda la unele semne de intrebare pe care le'as putea avea today, despre ceea ce am crezut ca la un moment dat este un proiect de lege ideal pentru o viatza plina de zambete si circ, voie buna si chef de viatza.....a fost greu la inceput, m'am lovit de inchizitorul cataramix, si de remarci de genul:nu stii sa te distrezi.
convins ca stupidness is no excuse mi'am facut o afacere cu gushterii in la scala di 16, din dorintza de a face un ban necinstit pentru vremuri mai bune, in care gushterii vor conduce lumea si nu vei avea nevoie de un ghid de conversatzie, sa intzelegi ce simt cand spun ca inca stiu ca m'am trezit cu gandul sa cuceresc lumea si am sfarsit pierdut in ea, dar asta nu ma mai sperie acum pentru ca nu ma mai intreb daca should i open it for u, sau daca je suis.acum parca sunt mai limpede ca tulburelul iesit toamna din teasc si stiu ce inseamna mno.
......cand a venit timpul ca unii gushteri sa plece, le'am spus ca urmeaza adio, nu plange, nimeni nu moare, si parca am inceput sa vedem dincolo de aparentze.

am vorbit de cele mai multe ori despre un nou stil, un S.T.I.L.L. GUSHTER, felul in care noi am facut sa fie clipe faine de care sa ne amintim, zambind... dar apoi am vrut sa vad ceva diferit si tzi'am cerut :let me see how u shine your lighth, si ai zambit cand ai citit despre gushteriada 2007-2008, convins ca va fi un an bun asha cum ai prezis in al nostru horoscop gushterial si ai stiu ca nu se merita asha ca don't loose your trust.!!!
acum multe s'au schimbat, si stim clar ca fara circ, e criza economica mondiala
, mai ales daca banii care maine vin azi se termina;
acum e un nou inceput pentru fiecare dintre noi, pentru mine stiu clar ca este!!....feeling u, stiu ca asta sunt eu si u simtzi asta....
acum: asta sunt eu prin prisma a ceea ce am scris in ultimul an, asha ca daca tzi'am trezit interesul potzi umbla orbeste prin arhiva de pe blog si cauta ce te intereseaza.
va las ...asta a fost primul an!
pace voua!

2 comentarii:

K.Arthur spunea...

Bravo Jonny, te iubesc, da numai pe 14 februarie

Catarama spunea...

johnny ma bucur ca esti printre noi.... gushterii suntem noi.... noi 5-6-7 cati om fii si cati or mai veni....

Powered By Blogger