21 decembrie 2009

imi doresc.............

vine craciunul, si e normal ca toti sa ne asteptam la ceva! nimic nu vine, ptr ca stiti ca Mos Craciun nu exista, insa e buna speranta, atunci cand nu ai hartie igienica , de exemplu. ideea e ca trebuie sa ne gandim serios la ce ne'am putea dori de Craciun, stiti voi, miracolul de Craciun!!

imi doresc sa nu ma stau la coada, cand i'au paine sau skol pe bonuri, si un batranel sa imi zica ca democratia ne'a scapat de cozi si ne'a adus multe avantaje.
imi doresc ca omu' ala, sa nu ma mai traga la gramaj, de parca nu s'ar cunoaste in starile experimentate in diminetile si noptile uitate.
imi doresc mai multe non-stop-uri unde sa se dea tigari si alxool pe bonuri de sange, ca sa nu mai depindem de unu doua magazine cand vrem sa ne rupem creierii
mi'as dori sa pot fugi de ceea ce ma tine in loc, sa nu ma gtandesc la ce nu are sens, sa inteleg ca unele lucruri sunt facute sa se termine, altele sa dureze..
.......imi doresc mai multa atentie cand merg pe strada, ca poate dau d ecine nu trebuie si nu o sa imi placa
in doresc un sunhine in fiecare zi, chiar si cand nu e soare, motivatie sa ma dau jos din pat, si sa nu imi bagi picioarele..

imi doresc sa treaca criza, sa avem bani, sa ploua cu curve.........

peste toate astea, imi zic , nu se poate, dar Mos Craciun e darnic cu mine: va ninge!!
craciun fericit si distractie...

Niciun comentariu:

Powered By Blogger